Kuchynské štúdio

Kuchynské štúdio

Vytvoriť nový koncept kuchynského štúdia založený na provokácii pocitov a zážitkov zákazníkov. Prezentovať výrobky spolu s kontextom vytvoreným v priestoroch showroomu. A pritom sa nestratiť v záplave vecí ako na výstave; to bolo zadaním tohto projektu.

Rozlíšenie produktov bolo dôležitým prvkom pri tvorbe návrhu. Architekti sa rozhodli vytvoriť „prirodzené prostredie“ v súlade s výrobkom, v ktorom by sa ukázalo jeho použitie. Otázkou bolo, ako nezávislé prostredia zjednotiť tak, aby showroom nepôsobil ako obchodný dom. Priestor ponúka výhľad na celý obchod už od vchodu a premysleným spôsobom trasovania vedie zákazníkov až na koniec.

Autor: Tékne, sociedad de diseño Realizácia: 2011 Fotografie: Francisco Peña

  •  
Komentáre k článku
1
srihasini

srihasini

Truely a very good article on how to handle the future technology. After reading your post,thanks for taking the time to discuss this content. Dot Net Training Institute in Chennai

13.7.2016 14:07

Pridať komentár
Kuchynské štúdio Kuchynské štúdio Kuchynské štúdio Kuchynské štúdio Kuchynské štúdio Kuchynské štúdio Kuchynské štúdio Kuchynské štúdio Kuchynské štúdio
Ďalšie články
 
Mercado fast food

Mercado fast food

Cieľom projektu bolo vytvoriť vysokokvalitný dizajn, ktorý bude zároveň nenútený a pohodlný. Výsledný návrh je založený na koncepte pokračovania ulice v interiéri. V tejto reštaurácii funguje zákaznícka zóna ako mnohovrstvové lákadlo pre chodcov. Poďte na jedlo! Prvky ako tabuľa s receptami... Čítaj ďalej

  • 147

Ďalšie články

Dom S3NS

Dom pre jednu rodinu sa nachádza vo Wroclawe, v jeho okolí sa nachádzajú najmä rodinné domy s rovnou strechou zo šesťdesiatych rokov. Navrhnutý dom má tri poschodia, vrátane podpivničenia a garáže. Obývacia izba je orientovaná na západ a má úctyhodnú výšku 4 metre. Je spojená s kuchyňou a... Čítaj ďalej

  • 157
Kuchynské štúdio

Vytvoriť nový koncept kuchynského štúdia založený na provokácii pocitov a zážitkov zákazníkov. Prezentovať výrobky spolu s kontextom vytvoreným v priestoroch showroomu. A pritom sa nestratiť v záplave vecí ako na výstave; to bolo zadaním tohto projektu. Rozlíšenie produktov bolo dôležitým... Čítaj ďalej

  • 144
  • 1
Mercado fast food

Cieľom projektu bolo vytvoriť vysokokvalitný dizajn, ktorý bude zároveň nenútený a pohodlný. Výsledný návrh je založený na koncepte pokračovania ulice v interiéri. V tejto reštaurácii funguje zákaznícka zóna ako mnohovrstvové lákadlo pre chodcov. Poďte na jedlo! Prvky ako tabuľa s receptami... Čítaj ďalej

  • 147
Denné svetlo v interiéri vďaka svetlovodom

Užívatelia hodnotia denné svetlo ako najväčší benefit domu pre zdravé bývanie. Zároveň je zásadnou požiadavkou pri kúpe nehnuteľnosti. VELUX pomáha privádzať denné svetlo aj na miesta, kde to doposiaľ nebolo možné. Najnovším prírastkom v produktovom portfóliu je svetlovod Novej Generácie... Čítaj ďalej

  • 269

Ďalšie bleskovky