Exkluzívny obchod s oblečením

Exkluzívny obchod s oblečením

Značku Kiton založil Ciro Paone v roku 1956 v Taliansku. Pôvodne mala názov CI.PO a venovala sa tvorbe oblekov pre mužov. Názov a spoločnosť Kiton ako taká vznikla v roku 1968 a získala názov podľa slova "chitone", čo bola špeciálna tunika starých grékov, ktorí si ju obliekali pri rôznych náboženských rituáloch.

Ich obleky sa čoskoro stali známe po celej Európe, hlavne vo Francúzsku a Nemecku. Až v roku 1995 prišli na trh aj s dámskou kolekciou a začali sa rozširovať po celom svete. Jedným z najnovších prírastkov je exkluzívny obchod v New Yorku, na prízemí obchodného domu Saks na 5th Avenue.

Dizajnérom jeho interiéru je Markus Kraus. Jeho výtvor je veľmi príjemny na pohľad a tvarovo vo všetkých detailoch pripomína strom. V ohnisku miestnosti sa nachádza oválna časť, ktorej je prispôsobené všetko navôkol. Poličky a nábytok je z lešteného a pieskovaného skla alebo tmavého dreva.

zdroj a foto: handycrafunique.com

  •  
Komentáre k článku
0
Pridať komentár
Exkluzívny obchod s oblečením Exkluzívny obchod s oblečením Exkluzívny obchod s oblečením Exkluzívny obchod s oblečením
Ďalšie články
 
Kuchynské štúdio

Kuchynské štúdio

Vytvoriť nový koncept kuchynského štúdia založený na provokácii pocitov a zážitkov zákazníkov. Prezentovať výrobky spolu s kontextom vytvoreným v priestoroch showroomu. A pritom sa nestratiť v záplave vecí ako na výstave; to bolo zadaním tohto projektu. Rozlíšenie produktov bolo dôležitým... Čítaj ďalej

  • 144
  • 1
Mercado fast food

Mercado fast food

Cieľom projektu bolo vytvoriť vysokokvalitný dizajn, ktorý bude zároveň nenútený a pohodlný. Výsledný návrh je založený na koncepte pokračovania ulice v interiéri. V tejto reštaurácii funguje zákaznícka zóna ako mnohovrstvové lákadlo pre chodcov. Poďte na jedlo! Prvky ako tabuľa s receptami... Čítaj ďalej

  • 147

Ďalšie články

Dom S3NS

Dom pre jednu rodinu sa nachádza vo Wroclawe, v jeho okolí sa nachádzajú najmä rodinné domy s rovnou strechou zo šesťdesiatych rokov. Navrhnutý dom má tri poschodia, vrátane podpivničenia a garáže. Obývacia izba je orientovaná na západ a má úctyhodnú výšku 4 metre. Je spojená s kuchyňou a... Čítaj ďalej

  • 157
Kuchynské štúdio

Vytvoriť nový koncept kuchynského štúdia založený na provokácii pocitov a zážitkov zákazníkov. Prezentovať výrobky spolu s kontextom vytvoreným v priestoroch showroomu. A pritom sa nestratiť v záplave vecí ako na výstave; to bolo zadaním tohto projektu. Rozlíšenie produktov bolo dôležitým... Čítaj ďalej

  • 144
  • 1
Mercado fast food

Cieľom projektu bolo vytvoriť vysokokvalitný dizajn, ktorý bude zároveň nenútený a pohodlný. Výsledný návrh je založený na koncepte pokračovania ulice v interiéri. V tejto reštaurácii funguje zákaznícka zóna ako mnohovrstvové lákadlo pre chodcov. Poďte na jedlo! Prvky ako tabuľa s receptami... Čítaj ďalej

  • 147
Denné svetlo v interiéri vďaka svetlovodom

Užívatelia hodnotia denné svetlo ako najväčší benefit domu pre zdravé bývanie. Zároveň je zásadnou požiadavkou pri kúpe nehnuteľnosti. VELUX pomáha privádzať denné svetlo aj na miesta, kde to doposiaľ nebolo možné. Najnovším prírastkom v produktovom portfóliu je svetlovod Novej Generácie... Čítaj ďalej

  • 269

Ďalšie bleskovky